ادمین پیج اصفهان

ادمین پیج اصفهان

برخی از پیج‌های اینستاگرام به واسطه ادمین‌های فعالی که دارند به جایگاه بسیار خوبی رسیده‌اند یا به دلیل حضور برخی ادمین‌ها در پیج‌ها، آنها توانسته‌اند به مخاطبان بسیاری دست پیدا کنند. کلمه ادمین در زبان انگلیسی کوتاه شده کلمه Administrator است که در دنیای امروزه فناوری از آن زیاد استفاده می‌شود.

Administrator در فارسی به معنای مدیر است و از آنجا که کلمه ادمین کوتاه شده آن است، این کلمه هم به معنای مدیر به کار می‌رود.  ادمین یک پیج اینستاگرامی باید به خوبی از وظایف خود مطلع باشد تا بتواند یک صفحه را در شبکه اجتماعی مدیریت کند.

خلاقیت و نوآوری

یکی از مهم‌ترین نکات اینستاگرام در ارتباط با وظایف ادمین اینستاگرام و مهارت‌های او، به کار گرفتن خلاقیت است. این گزینه به بستن قراردادهای بهتر با دیگر رقیبان و همکاران کمک می‌کند. درواقع ادمین اینستاگرام باید بتواند در زمینه ساخت و تولید محتوا، کمپین نویسی و غیره خلاقیت به خرج بدهد.

خلاقیت ادمین اینستاگرام

تدوین تقویم محتوایی اصولی

از دیگر نکات مهمی که یک ادمین پیج اینستاگرام فروشگاهی باید در نظر بگیرد، آن است که از یک تقویم محتوا استفاده کند. تقویم محتوا مانند چراغی است که مسیر حرکت را برای ادمین اینستاگرام روشن می‌کند. این تقویم در کنار دید روشنی که از استراتژی محتوا به ادمین می‌دهد، زمان بندی انواع محتواهای تولیدی مانند استوری، لایو، آی جی تی وی و غیره را نیز مشخص می‌کند.

اهمیت تقویم محتوا برای ادمین اینستاگرام به خصوص در ارتباط  با برگزرای کمپین‌ها مشخص می‌شود. زمانی که یک کمپین بر طبق برنامه پیش نرود و محتوای مناسب در زمان مشخص، منتشر نشود شانس موفقیت کمپین به شدت کاهش می‌یابد.

مدیریت کانال‌های ارتباطی مختلف

این روزها محتواها و ابزار موجود در اینستاگرام به شدت گسترش پیدا کرده است و این موضوع برای مدیریت حساب کاربری یک پیج به عنوان چالش تلقی می‌شود. اگر شما به عنوان یک ادمین اینستاگرام پیجی را در اختیار دارید و از آن برای کسب و کار خاصی استفاده می‌کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از یک ابزار مدیریتی یا social media dashboard می‌تواند به نظم دادن به کارهای شما موثر باشد.

اغلب ادمین پیج اینستاگرام فروشگاهی می‌دانند که چگونه باید به بهترین نحو یک یا چند پیج را مدیریت کنند. شاید مدیریت یک یا دو صفحه در شبکه‌های اجتماعی با در نظر گرفتن نکات اینستاگرام کار ساده‌ای باشد اما زمانی که این تعداد به 5 یا 6 صفحه می‌رسد، قطعا کار سخت و کند خواهد شد. به همین دلیل هم شما می‌توانید در این زمینه از ابزارها و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنید.

ادمین پیج اینستاگرام

از دیگر نکات مهمی که یک ادمین پیج اینستاگرام فروشگاهی باید در نظر بگیرد، آن است که از یک تقویم محتوا استفاده کند. تقویم محتوا مانند چراغی است که مسیر حرکت را برای ادمین اینستاگرام روشن می‌کند.

تهیه استخر محتوای مورد نیاز

شما به عنوان ادمین اینستاگرام وظیفه دارید که محتوای تولیدی خود را به صورت منظم دسته بندی کنید. اگر این کار صورت نگیرد شما در هنگام پیدا کردن محتوای مناسب، دچار مشکلاتی خواهید شد.

اصطلاح استخر محتوا درواقع به یک کتابخانه دیجیتال اشاره دارد که ادمین اینستاگرام می‌تواند به صورت اتوماتیک مطالب مرتبط با هر برند را در آن ذخیره سازی کند و در زمانی مناسب از آنها استفاده کند. در این استخر محتوا لینک‌ها، عکس‌ها و ویدئوها و دیگر اطلاعات مربوط به کمپین‌ها حضور دارند.

این محتواها به راحتی قابلیت اشتراک گذاری را دارند و به همین دلیل هم در زمان شروع همکاری با یک کسب و کار جدید، هر ادمین اینستاگرام می‌تواند استخر محتوای خود را با تیم جدید خود به اشتراک بگذارد تا محتوایی مناسب با برند انتخاب شود. این کار به صرفه جویی در هزینه و وقت هر دو طرف کمک می‌کند.

استفاده از استراتژی‌های هوشمندانه و برنامه ریزی قدرتمند

در ارتباط با مدیریت اینستاگرام، یک ادمین پیج اینستاگرام فروشگاهی باید بتواند به خوبی استراتژی بچیند و برنامه ریزی خوبی داشته باشد. خیلی از افراد به این نکات اینستاگرام مسلط نیستند که همین موضوع مشکلاتی را ایجاد می‌کند. این استراتژی باید در ارتباط با موضوعات مختلفی مانند تبلیغات، برگزاری کمپین‌ها و غیره باشد.

ادمین اینستاگرام

 

برگزاری کمپین‌های مشترک

برنامه ریزی برای راه اندازی یک کمپین و تدوین استراتژی برای آن کاری پیچیده و نیازمند بررسی جزئیات بسیار است. به همین دلیل هم مدیران برندها در انتخاب و استخدام مدیر پیج اینستاگرام به شدت وسواس به خرج می‌دهند. زیرا این فرد باید برنامه ریز خوبی برای کمپین‌ها و رخدادها باشد.

از همان مراحل ابتدایی برنامه ریزی و تعیین اهداف کمپین، ادمین اینستاگرام باید تحقیقات بسیار گسترده‌ای را شروع کند و روال انجام کارها را مشخص کند. در همین زمینه یکی از نکاتی که در ارتباط با راه اندازی یک کمپین موفق مهم است استفاده از ابزارهای برنامه ریزی است.

اغلب کسب و کارهای کوچک و یا کسب و کارهایی که در اینستاگرام به تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌اند؛ بودجه کافی برای اجرایی کردن یک کمپین بزرگ را ندارند. به همین دلیل هم یکی از راهکارهایی که ادمین‌های اینستاگرام برای کمک به این کسب و کارها استفاده می‌کنند، برگزاری کمپین‌های مشترک با دیگر برندها است.

در این حالت ادمین اینستاگرام و تیم بازاریابی یک کسب و کار می‌توانند برندهایی را که با آنها مرتبط هستند پیدا کرده و برای برگزاری کمپین مشترک با آنها وارد مذاکره شوند. در نهایت هم با به اشتراک گذاشتن اطلاعات موجود در ابزار برنامه ریزی، برندهای شرکت کننده در کمپین می‌توانند با یکدیگر تبادل نظر داشته باشند و مسیر آخر حرکت یک کمپین را مشخص کنند.