ادمین اینستاگرام اصفهان

ادمین اینستاگرام اصفهان

مدیریت صفحه اینستاگرام شامل موارد ذیل می‌شود :

– افزایش فالوور اینستاگرام (افزایش فالوور بصورت فالوو آنفالوو و دستی انجام می‌شود که تعداد جذب فالوور کم اما کاملا هدفمند است)
– طراحی و تکمیل پیج (تغییر و تکمیل و ویرایش موارد مورد نیاز مانند عکس پروفایل و بایو و هایلایت ها و…)
– طراحی پست تکی و موزاییکی (طراحی کلی قالب پست ها جهت زیبایی کلی پیج)
– کپشن نویسی (نوشتن کپشن های تخصصی و کاربردی متناسب با موضوع پیج و پست)
– هشتگ گذاری (بررسی و یافتن هشتگ های تخصصی و کاربردی که دارای بازدید هستند و قراردادن برای پست ها)
– پاسخ به کامنت ها (پاسخگویی به تمام کامنت هایی که برای پیج و پست ها توسط کاربران قرار می‌گیرد)
– پاسخ به دایرکت ها (پاسخگویی به تمام دایرکت های دریافتی)
– بارگذاری پست بصورت روزانه (باتوجه به پلن انتخابی روزانه یک یا دو پست بصورت تخصصی منتشر خواهد شد)
– بارگذاری استوری بصورت روزانه (باتوجه به پلن انتخابی روزانه از 2 الی 5 استوری بصورت تخصصی منتشر خواهد شد)

تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

شما باید متن مناسبی را  ارسال کنید تا با نیازهای دنبال­ کنندگان فعلی مرتبط باشد و در عین حال پتانسیل جذب مخاطبان جدیدی را نیز به همراه داشته باشد. اما انتخاب و تولید محتواهایی که منجر به رونق کسب و کار شما در فضای اینستا باشند، بسیار دشوار است. در این رابطه محتوای باکیفیت و جذاب بیش از هر چیزی دیگری دارای اهمیت است؛ با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با کسب و کار در این شبکه اجتماعی روبرو کنیم.

استفاده از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی در توسعه کسب و کارها یک موضوع کاملا هوشمندانه و البته ضروری است که استفاده از آن می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در زمان رسیدن به نتیجه بسیار تاثیرگذار باشد. اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی به منظور توسعه کسب و کار است و تولید محتوا در این شبکه اجتماعی با اصول خاص و حرفه‌ای کمک می‌کند تا در زمان کمتر، صرف هزینه کمتر و استفاده از شیوه‌های حرفه‌ای‌تر به هدف نزدیک شوید، با ما همراه باشید تا راهنمای جامع تولید محتوای اینستاگرام را مطالعه کنید.

ادمین پیج اصفهان

برای تولید محتوای اینستاگرام باید به الگوریتم آن دقت داشته باشید. این بدان معناست که برای فعالیت در اینستاگرام برنامه ریزی، تعیین هدف، ویرایش، ارسال مطالب  و داشتن استراتژی عملی به شدت مورد نیاز است. از آوریل 2018، هند، پس از آمریکا و برزیل سومین کشور پیشرو در سطح جهان است که دارای 59 میلیون کاربر فعال اینستاگرام است. در دنیای امروز رسانه و شبکه‌­های های اجتماعی به طور فزاینده ای در حال پیشرفت هستند.

در این میان اینستاگرام پتانسیل فوق العاده ایی دارد  برای  اینکه مشاغل  گوناگون به اهداف خود برسند. بنابراین، مهم است که استراتژی تولید محتوا برای اینستاگرام را به درستی بدانید. به این ترتیب قادر خواهید بود به طور قابل ملاحظه­ایی از رقیبان خود متفاوت باشید.

با یک استراتژی خوب برای تولید محتوا در اینستاگرام مورد توجه خوانندگان قرار خواهید گرفت. این در حالی است که با یک استراتژی بهتر آنها را درگیر خود خواهید کرد. داشتن چنین راهبردی در ابتدای کار برای جلب توجه خوانندگان، طرفداران، دنبال­کنندگان و درنهایت مشتریان بسیار ضروری است.

 

طراحی سایت اصفهان

استراتژی اینستاگرامی برای تولید محتوا

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی کاملا کاربر محور است، بنابراین تولید محتوا برای نمایش در این شبکه اجتماعی مهمترین رکن محسوب می‌شود، در حقیقت تولید محتوا برای اینستاگرام همان تولید عکس، متن و ویدئو است که به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده ارائه می‌شود، این شکل از محتوا باعث جذب مخاطب و توسعه کسب و کار به شیوه برندینگ می‌شود.

زمانبندی در ایجاد محتوا یا پست اینستاگرام

زمان­بندی در تولید محتوا داخل اینستاگرام می­تواند کسب و کار شما را به خوبی ارتقاء دهد. با ارسال­های پی در پی زمینه برای از دست دادن دنبال­کنندگان شما فراهم می­شود. اگر آنها  در پست­ها به طور مداوم با برند و کسب و کار شما در ارتباط باشند، دیگر علاقه­ایی برای دنبال کردن شما نخواهند داشت.

زمان ارسال پست­ها را به­گونه­ایی تنظیم کنید تا ارتباطی محکم با مخاطبین داشته باشید. برای این منظور بهتر است روزهای خاصی را در نظر بگیرید. مثلا فقط در روزهای زوج. سعی کنید پستها را در ساعاتی که کاربران آنلاین هستند ارسال کنید. برای این منظور بهتر است به روزهای تعطیل و حوادثی که در منطقه جغرافیایی شما اتفاق می­افتد توجه داشته باشید.